Planet Coaster: Vintage & World's Fair Bundle
Take your coaster park to the next level with this incredible bundle containing over 600 scenery items! Experience the golden oldies with the Vintage Pack, featuring two new coasters, five new rides, and a range of historic pieces. And celebrate global culture with the World’s Fair Pack, which includes two new coasters, one new ride, and ten internationally inspired themes. The Vintage Pack takes riders back in time with Zephyrus, a high-speed wooden roller coaster reminiscent of the earliest designs. There’s also Aces Sky, where retro biplanes freely navigate a large wooden pipe, and Round the World, a wild Ferris wheel that shifts on its axis. In the World’s Fair Pack, guests will be lining up for Polarity, a rapid transport system powered by magnets, and Jixxer & Interceptor, two duelling coasters locked in a nerve-jangling chase. With even more to discover, grab the Vintage and World’s Fair Bundle and expand your park today!