Planet Coaster: World's Fair Pack
Celebrate the glory of global culture in the World’s Fair Pack! It includes two new coasters, one new tracked ride, over 390 scenery items, and bold new themes based on ten beautiful countries: China, USA, France, Morocco, Italy, Germany, Japan, UK, Mexico, and Spain. Reach peak appeal with a bountiful collection of scenery, props, and items inspired by international iconography. Three new attractions, meanwhile, demonstrate prime engineering excellence. Polarity: a rapid transport system using magnetic forces to propel trains forward at immense speeds. Polarity features a unique and flexible track system where futuristic tech meets a timeless aesthetic. Jixxer & Interceptor: two separate but similar coasters locked in a nerve-jangling chase. This duelling duo of launched motorcycle coasters is powered by high-speed hydraulics and features a new type of seating that lets riders lean into corners as they experience enough thrills to last a lifetime…but that won’t stop them going again!