Hunt: Showdown 1896 - Starter Edition
Start your adventure in the world of Hunt : Showdown 1896 with a leg up on the competition. This bundle contains The Prodigal Daughter (Hunter) and her Weapons, as well as The Last Gust (Ranger 73 Swift), Carter (Hunter) and his Weapons, and 1150 Blood Bonds.