Hunt: Showdown 1896 - The Phantom
This DLC contains one Hunter: - The Phantom (Hunter) - The Phantom (Avatar) The Phantom Gus Leroux: A former lawyer with a penchant for violence, this theatrical Hunter covers his scarred visage with a mask—not because he is ashamed of the injuries beneath, but because it terrifies his opponents. Gus Leroux: A former lawyer with a penchant for violence, this theatrical Hunter covers his scarred visage with a mask—not because he is ashamed of the injuries beneath, but because it terrifies his opponents.