Drageus Games S.A.Action & adventure
GENETIC DISASTER 1/ Play alone or grab some friends 2/ Pick a character and his mutations 3/ Fight your way out of the mad mansion! Each of the 12 levels are procedurally generated for more variety and replay value. Hordes of enemies are waiting for you but keep an eye on your environment, it’s dangerous and will adapt to your progress. Upgrade your hero to build your own gameplay style and combine different ones to create the perfect team if you play with friends. Do you need a tank or a berserker? Make it happen! Don’t feel like cooperating? A special PvP arena is also available: “Stool Wars” let 2 to 4 players fight against each other. No guns, only stools, explosive barrels and boost. Perfect to have a blast and settle scores. The game’s motto: “Cooperate, but not too much!” SUPER CYBORG Super Cyborg is an old school non-stop hardcore run'n'gun action game! You are an elite battle cyborg who is sent in to investigate a series of anomalies on a mysterious island. The merciless and powerful alien known only as the 'Xirxul life form' has been awakened by unwitting scientists and now: all humanity is in danger! Shoot, run and jump through 7 levels filled with endless hordes of biological monsters and some of the fiercest boss fights in any title. Destroy everything that moves on this island, because if it moves- it kills! Are you ready to save the Earth? MINI MADNESS Mini Madness is an arcade racing game inspired by such titles as Re-Volt or Micro Machines. Players are racing on crazy, expanded vertically tracks placed in a single-family house and in its large garden, by taking control over miniature remote cars. Driving mechanics are focused on managing your car’s afterburner. Perform flips in mid air to fill your afterburner meter, which will ensure dynamic driving. While you progress through the game, you will be able to upgrade the afterburner meter and its charge speed, speed of flips, brakes and many more. There are many ways to drive through tracks like for eg. utilizing available shortcuts. You are only limited by control points which should be scored in specific order. You can drive on walls and ceilings thanks to special gravity panels and appropriate engine upgrades. Each track location has interactable objects that can be activated by a special transmitter. It can be a shortcut on an extendable bridge or activation of a toy robot, which will shoot a volley of projectiles on your opponents, or a fan that will make driving harder or... --- Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).