Mini Madness
Mini Madness is an arcade racing game inspired by such titles as Re-Volt or Micro Machines. Players are racing on crazy, expanded vertically tracks placed in a single-family house and in its large garden, by taking control over miniature remote cars. Driving mechanics are focused on managing your car’s afterburner. Perform flips in mid air to fill your afterburner meter, which will ensure dynamic driving. While you progress through the game, you will be able to upgrade the afterburner meter and its charge speed, speed of flips, brakes and many more. There are many ways to drive through tracks like for eg. utilizing available shortcuts. You are only limited by control points which should be scored in specific order. You can drive on walls and ceilings thanks to special gravity panels and appropriate engine upgrades. Each track location has interactable objects that can be activated by a special transmitter. It can be a shortcut on an extendable bridge or activation of a toy robot, which will shoot a volley of projectiles on your opponents, or a fan that will make driving harder or...