Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle
Step into the boots of Grayson Hunt after a crash landing on an abandoned resort planet forces him to make a hard choice: survival or revenge. An exiled member of the elite assassin group Dead Echo, Grayson’s blind desire for vengeance finds his crew stranded on Stygia where he can finally confront the commander behind his betrayal—or get his team off the planet alive. Play through the entire Bulletstorm: Full Clip Edition campaign as Duke Nukem, featuring a fully rerecorded script and brand-new lines from the original voice of Duke! Bulletstorm: Full Clip edition is the definitive Bulletstorm experience that includes all existing Bulletstorm add-ons, plus brand-new content exclusive to Full Clip!