Bulletstorm: Full Clip Edition
Step into the boots of Grayson Hunt after a crash landing on an abandoned resort planet forces him to make a hard choice: survival or revenge. An exiled member of the elite assassin group Dead Echo, Grayson’s blind desire for vengeance finds his crew stranded on Stygia where he can finally confront the commander behind his betrayal—or get his team off the planet alive. Battle your way through throngs of Stygia’s mutated inhabitants, performing masterful kills throughout the single-player campaign—or one of 30 competitive score-challenge or 12 co-operative multiplayer maps—using Bulletstorm: Full Clip Edition’s unique “Skillshot” system that rewards you for executing the most creative and deadly kills imaginable. Bulletstorm: Full Clip edition is the definitive Bulletstorm experience that includes all existing Bulletstorm add-ons, plus brand-new content exclusive to Full Clip!