Assetto Corsa Ultimate Edition
Assetto Corsa: Ultimate Edition is the most complete version of the universally acclaimed driving simulator, offering all the DLC & updates ever released for the game (Prestige pack, Porsche Pack 1-2-3, Red Pack, Ready To Race, Japanese Pack & Ferrari 70th Anniversary DLCs). Choose from 178 meticulously detailed vehicles - their handling and performance modeling taken from real track data & telemetry - and 16 legendary circuits (including Spa Francorchamps, Nürburgring-Nordschleife, Laguna Seca & many others) with 33 different track configurations, recreated through laser-scan to deliver the highest accuracy possible. Enjoy all the race modes in Single player or compete with friends in online multiplayer. Customize the driving experience by adjusting the handling and race set-up to match personal racing styles. With its advanced physics engine including features and aspects of real cars, Assetto Corsa: Ultimate Edition offers a level of realism never experienced before.