Aquarium Land: Complete Edition
Go fish in the sea, swim, catch species like goldfish, starfish, koi fish and add them to your fish tank to expand your aquarium shop! Drive a motorboat, ride a jet ski or just jump in the water and dive with a friend in multiplayer mode! Features: - 4 cute pets that will follow you everywhere and give you an active bonus (increased speed of catching fish or increased cash collected from fish) - 400 extra gems to spend on upgrades, hiring employees and immediate filling of tanks with fish - 4 secret fish you can feed to earn Beauty Cup points - 4 new fishbowl decorations - many different aquatic worlds - 100+ species to catch - multiplayer mode up to 2 players - 20 funny skins to choose from - character, customer and employee upgrades - motorboat and jet-ski riding - different diving styles with cool animations - aquarium decorations - ship expeditions Discover amazing places filled with a wide variety of beautiful animals. Discover huge and legendary creatures to attract more visitors. There is a customer for every sea animal, big or tiny, all you have to do is fish with attitude! Invest in your aquarium shop and explore the sea world like a real fishy tycoon! The more money you earn, the more upgrades and aquariums you can get!