Farm Together 2
Farm Together 2 improves over the original game in every way, offering a better polished experience and becoming the best way to enjoy your own farm! Start from scratch, with a small plot, and end with a huge area that extends further than the eye can see! Grow your farm Grow crops, plant trees, take care of the animals, and much more! Spend your hard-earned money in new expansions to place the hundreds of new items to unlock! Hop onto your tractor and speed up the tedious tasks with the new automatic mode! Welcome to the town! Pass by the town to sell the fruits of your work and earn more money to spend in decorations and upgrades. Fulfill townspeople's requests to keep them happy and get rewards. Chill out Stay for as long as you want! In Farm Together 2 time advances even if you're not online, so you can be sure you'll have something to do when you come back later. Manage your farm all by yourself, allow entrance only to your friends, or open it to the public and start cultivating together! With its simple permission system, you can invite strangers to your farm without risk. Customize your farm and your looks You'll have plenty of customization items at your disposal: Fences, roads, buildings, decorations... Show your gardening and decoration skills to your neighbours! And don't forget about your clothes! Customize your avatar and your tractor to your liking, and go visit your friends' farms! Build your own house Want a change of pace? No problem! Just enter your house and relax! Decorate the house interior however you like, and spend some time cooking some recipes or painting. Landscaping Change the layout of your farm with a simple terraforming system, and add or remove hills and mountains to your liking.