A Little to the Left: Extra Tidy Bundle
Enjoy the cozy puzzle game A Little to the Left with everything in one place! This bundle includes the A Little to the Left base game with two premium DLC packs, Cupboards & Drawers and Seeing Stars. A Little to the Left Sort, stack, and organize household objects into just the right spot in A Little to the Left, a tidy puzzle game with a mischievous cat who likes to shake things up! Featuring charming illustrations and surprising scenarios, A Little to the Left is satisfying and curious with over 100 delightful puzzles to discover. Keep your eye out for a mischievous cat who has an inclination for chaos! A Little to the Left: Cupboards & Drawers Prepare to clean out the cabinets and secret compartments of the home with even more charming illustrations, surprising scenarios, and 25 delightful new Cupboards & Drawers themed puzzles to discover. A Little to the Left: Seeing Stars Collect up to 100 stars as you discover the logic behind a multitude of ways to tidy up the house. Fold, flap, crush, join, stick, bounce, stack, strum and lovingly smash your way through a huge variety of new interactive items. Enjoy a total of 38 new levels that are layered with both easy-to-find solutions, as well as more challenging puzzles. There are also some extra cute visitors who will make an appearance as well.