Woodturning 3D: Complete Edition
Grab a chisel, carve a shape, color it with sprays, and sell your masterpiece to customers! As an aspiring carpenter, you must exercise patience and precision, carving out some of the most complex pieces with attention to minute details - much like real-life woodworking. Features: - Grab chisels of 3 different shapes and start carving! - Use tools precisely and carefully because any wrong movement can affect the final appearance - Accept customer offers for various sculptures and earn money - Decorate your wooden artwork with 15 colorful sprays and 24 stencils! - Perform special tasks to get cash rewards - Put cool skins on your tools to look like a pro - Upgrade your studio and give it a new look - Decide if you want to sell your sculptures or if you want to put them on your collection shelf - Conduct auctions of your works and see who bids the highest! In this engaging universe, every stroke matters. You are not just randomly using your tools. Instead, you work like a sculptor who turns ordinary wood chunks into unique and colorful artwork. It's less about speed and more about accuracy - a refreshing break from usual arcade fare - making it perfect for casual gamers and those seeking a challenging new venture! Transform wood into amazing sculptures and master the art of precision!