Survive on Raft
A terrible plane crash took the lives of all the passengers and crew... except for one. You survive in the middle of the endless ocean and now you have to challenge fate and fight for your life. The burning sun, terrible thunderstorms, and a hungry shark ready to challenge you and your raft will always be with you. Gather resources and food, learn blueprints for new buildings, and build your raft. And don't forget to keep an eye on your thirst and hunger! MULTIPLAYER FOR 5 PLAYERS Share resources and build your raft toghether. Help each other survive in this endless and dangerous ocean. Remember, teamwork is your key to survival! CRAFT & BUILDINGS More than 60 different types of useful crafts and buildings! You can build a grand house right in the middle of the ocean! ISLANDS 10 unique islands with their own dangers, mysteries, and valuable treasures are waiting for you. But before setting sail, ensure you're well-stocked with weapons and provisions. Adventure awaits! CHARACTER CUSTOMIZATION Hundreds of combinations of different types of clothing and accessories will help you show your personality and stand out from your team. Survive in style! WANDERING MERCHANT The lone wanderer will gladly share with you interesting stories from his travels, give you useful advice, and exchange your resources for blueprints of new buildings.