An Evil Existence
In the remote English town of Boatnug the Hartley household awaits anyone who dares to step foot onto their property. Occupied by a murderous family with a very dark past. When Unsolved mysteries social media page creators Lisa and her Boyfriend James decide to visit the Hartley household to capture footage for their social media page. They soon regret ever going there. Within the first 5 minutes of game play you will be trapped into a interactive nightmare, a horrific exploration of pure and realistic survival horror. The only way to survive and stay alive is to defend yourself from each member of the family who engage in combat through out the game. You are never safe. Do you dare to visit the Hartley Household.