Idle Devils(Ultimate Edition)
This version includes the base game of “Idle Devils” along with four DLCs featuring brand-new characters. Game Base: Enter a chaotic world, collect demon girls, and build the strongest demon squad! As your power keeps growing every moment, are you ready to become the next Demon Lord? Game Features: 10 characters, 220 skills, 180 talents, over 400 pieces of equipment, and 200+ affixes. Plus endless stage challenges that never stop! Idle gameplay: Enjoy a relaxing and casual idle experience that truly helps you unwind. Even when you're away, your demons keep fighting, making you stronger nonstop. Rich loot system: In battle, defeating enemies gives you a chance to drop equipment. Gear varies in quality based on stage level and loot level. Higher-quality gear comes with more affixes, and you may even roll exclusive affixes to greatly boost your power! Please update the game to the latest version first. After installing the DLC, restart the game and complete her story missions to recruit her into your squad. DLC 1: This is a warrior-type demon. Balanced in both offense and defense. She comes with brand-new skill trees and talent trees, and has the ability to weaken enemies. DLC 2: This is a damage-dealing demon who excels at both charming enemies and using unique methods to heal allies. As for everything about her, you'll have to discover it yourself. DLC 3: Samael, the “Angel of Death” in the heavens, has always been loyal. She follows divine will, bringing the dying to Heaven or Hell. One day, she encountered someone protected by “Divine Light” and failed to take their soul. Upon returning, she was harshly blamed by God. Even after telling the truth, she received no understanding—only harsher punishment. Her loyalty turned into anger, and when Lucifer rebelled, she raised the banner of defiance. Samael’s skills are highly explosive. She burns her own life to convert it into attack power, using powerful execution abilities to send the dying straight to Hell. DLC 4: As someone with immense power, she possesses deep wisdom and unique ideas. She begins to question God’s decisions and the workings of the world, standing equal to the heavens and the divine. Lucifer’s abilities revolve around “Omnipotence.” Her skills and talents are truly unique, offering highly flexible and diverse combinations that allow her to handle any situation.