Dragon Snack / Collie Call (Bundle)
Two worlds, two clever challenges! In Dragon Snack, you guide a hungry dragon to its golden nest by rotating and placing hexagonal tiles to create the perfect path. Avoid traps, use fire gems to clear the way, and collect coins as you plan the ultimate route through two magical biomes. In Collie Call, you step into the paws of a brilliant sheepdog on a mission to herd every sheep back to the pasture. Face slippery mud, spinning sheep, and tricky teleporters across three charming farm worlds. With easy controls, instant undo, and quick restarts, it’s pure puzzle fun without the pressure. Two charming puzzle adventures in one bundle, blending strategy, logic, and lighthearted challenges for players of all ages.