Idle Devils (Deluxe Edition)
This version includes the base game of “Idle Devils” along with two DLCs featuring brand-new characters. Game Base: Enter a chaotic world, collect demon girls, and build the strongest demon squad! As your power keeps growing every moment, are you ready to become the next Demon Lord? Game Features: 10 characters, 220 skills, 180 talents, over 400 pieces of equipment, and 200+ affixes. Plus endless stage challenges that never stop! Idle gameplay: Enjoy a relaxing and casual idle experience that truly helps you unwind. Even when you're away, your demons keep fighting, making you stronger nonstop. Rich loot system: In battle, defeating enemies gives you a chance to drop equipment. Gear varies in quality based on stage level and loot level. Higher-quality gear comes with more affixes, and you may even roll exclusive affixes to greatly boost your power! Please update the game to the latest version first. After installing the DLC, restart the game and complete her story missions to recruit her into your squad. DLC 1: This is a warrior-type demon. Balanced in both offense and defense. She comes with brand-new skill trees and talent trees, and has the ability to weaken enemies. DLC 2: This is a damage-dealing demon who excels at both charming enemies and using unique methods to heal allies. As for everything about her, you'll have to discover it yourself.