ASTRONEER: Evolution Edition
The Astroneer: Evolution Edition bundles the base game and dozens of free updates (Creative Mode, The Xenobiology, Rails, Awakening content updates & more!!!) with the Evolution Pack that includes the exclusive Evolution Suit as well as a bundle of QBITS that you can use to make sure your Astroneer has a unique look as soon as you land on Sylva.