ASTRONEER: Glitchwalkers
Travel to the Aeoluz system in pursuit of a grand threat in Astroneer: Glitchwalkers. The Glitchwalkers DLC is our first ever expansion to Astroneer, offering a new space to explore as well as new narrative, gameplay, and mysteries to uncover. New horizons are calling Aeoluz, a brand new planet, is our biggest and most complex to date. New biomes and challenges await any Astroneer brave or foolish enough to set foot on this uncharted world. Face off against a new foe A rogue Astroneer has wormed into the system and taken control, threatening against any interlopers who may interfere with this unprecedented power grab. New Tech Tree, Modules, and Gameplay: Astroneers must draw on their training and quickly adapt to their dangerous new surroundings. Using a mixture of new and old technology, they'll need to think on their feet just to survive. Additional unnanounced content and free updates to the base game In addition to the expansion, all players will continue to see narrative, gameplay, and various improvements added to Astroneer.