ASTRONEER - SUIT BUNDLE
In celebration of our 7th anniversary since Early Access launch and our upcoming 5 year 1.0 anniversary, we are releasing this supporter bundle with a collection of some of our favorite Suits and the much requested “Vintage” set! For those of you that have been with us since the beginning, this bundle is a way to support System Era and future content updates for Astroneer. Do you feel a little guilty when we announce another roadmap filled with free updates every year? Here is a little way to thank us and ensure we can keep making awesome content. This bundle includes three Suits as well as the Vintage palette and visor! INCLUDED ITEMS: Frame Suit Scout Suit Outpost Suit Vintage Red Palette Vintage Emblem Visor DISCLAIMER: If you have previously purchased any of the individual items in the bundle, you will receive the value of the individual items in a QBIT grant automatically within the game for use on future Exo Outfitters purchases! The Vintage set has no QBIT value.