The Grinch: Christmas Adventures - Merry & Mischievous Edition
Has The Grinch grown to love Christmas, or is he just putting on a show? Hmmm. Explore more of Who-ville in the Merry & Mischievous Edition of The Grinch: Christmas Adventures. Snowboard down from The Grinch’s Caves in Mount Crumpit, sleigh through the Forest, and even parachute through the Village, spreading Christmas cheer. If you’re feeling Grinchy, join The Grinch and Max on a sneaky mission to steal presents. Do you think you can help his heart grow three sizes? Maybe you can help him put on a festive feast for the Whos. Show them he’s had a change of heart by gathering food across the snowy land of Who-ville. Just be careful not to lose it. With cool gadgets to unlock like a Santa costume, jetpacks, and even a new parachute for Max, you’ll be prepared to overcome creepy spiders, tin soldiers and not-so-nice gingerbread men. Get rewarded with jigsaw puzzles and customizable accessories to keep The Grinch and Max completing missions in style. Will The Grinch save or steal Christmas? Rediscover the true meaning of the holidays, and work together to remind him and Max that they belonged all along.