Petit Island
Petit Island is a charming open-world narrative exploration game set in a beautiful tropical paradise! Walk a mile in Lily’s paws as she embarks on a quest to rediscover the untold adventures of her once daring and free-spirited Grandpaw. In his younger days, Grandpaw was a cat of boundless curiosity and bravery. Full of stories and experiences, he spent his youth exploring the islands and going on many adventures. But ever since the big move to the city, he has left his adventuring days behind him. Now in his twilight years, Grandpaw’s memories are beginning to fade. All that remains are fragments of stories shared with his beloved grandchild, Lily, and some in his old journal that has recently been discovered. Can you help Grandpaw remember his past and discover your own adventuring spirit?