My Universe Collection
In this bundle, find 3 games from the My Universes series, including: My Universe : My Baby - a realistic baby simulation. Time to become a parent! Take care of your newborn boy or girl, keep them happy and help them learn new skills. My Universe : Interior Designer - become the most renowned interior designer in town and create your dream home.. My Universe : School Teacher - become the best teacher in town! Play as a young teacher with a mission: bringing your new school back to the top!