Ho Ho & Move
Plan Santa’s route and solve 40 festive logic puzzles in this cozy holiday adventure. Before each level begins, place directional tiles to map out how Santa will move. Once the route is set, watch him follow your plan—collecting every gift on the way and delivering them to the waiting child. With limited tiles available, every decision matters, turning each stage into a fun little brain teaser. The puzzles start simple but become more challenging as you progress, pushing you to think ahead, find efficient paths, and make the most of your available moves. No timers, no pressure—just thoughtful planning and satisfying solutions. Perfect for players of all ages, this charming puzzle game offers 40 handcrafted levels filled with holiday spirit and relaxing gameplay. Help Santa find the right path, gather all the gifts, and bring joy to every child!