Mars Survivor: Platinum Edition
After an asteroid catastrophe, your rocket ship crash-lands in the wilderness of Mars. Explore the planet's mysteries, strategize your escape, and build a shelter to protect yourself! Features: - Get a premium supply crate with a set of Amazonis and Hellas armor, a gemini blaster, Ares rifle and lots of scraps, and materials! - Use additional 1000 gems - Navigate Mars's challenges - Explore the planet's secrets and discover hidden materials - Build a shelter and protect yourself from the harsh Martian environment! - Defend against alien invasions and uncover secrets of the creatures of Mars! - Gather oxygen and essential materials from old rocket ships to survive - Strategize your escape mission and secure your passage back to Earth! - Open epic loot boxes to swap or upgrade your gear Go on dangerous expeditions to gather intel and resources. Fight off hordes of alien creatures, and save other survivors. Use their skills and knowledge to defend your base from a huge enemy attack! Become the last man standing on Mars, navigate through the wilderness, and prove your survival skills!