Bomberman Battlefest
The ultimate party game is back! Blast your way through a dozen arenas with more gimmicks, more power-ups, more game modes, and more costumes than ever before! Up to eight players can pick teams and blast their way to victory playing Capture the Flag, Bankroll, Capture the Crown, Paintbomb, and VIP! Visit exotic locales like Adventure Island, a Pirate Ship on the stormy seas, and the futuristic Laser Arena! May the best Bomber win!