Bomb-Up Pack I
Craving more Bomberman action? Put on your Power Glove and go low-gravity with the all-new Asteroid arena! Bomb your opponents into traffic in Intersection! Dress up in two new costumes, the mighty Bombzilla and the heroic Firebomb!