Bomb-Up Pack II
The Bomberman action never ends! The new Charger arena boosts your bombs bigger than ever! Go retro with Future, where the teleporters will take anything you throw at them! Dress for the occasion by terrorizing your opponents as a werewolf or playing nice as the nurse!