Bomb-Up Pack III
A true Bomber never stops, and neither will you! The action continues in two new arenas -- Dodge spears like a true ninja in the Dojo, and take advantage of an extra life in Resurrection! Show up your opponents with the classy Matador costume or ready yourself for the field as Farmer Bomb!