Word Stacker - Word Game 2019
Play and exercise your brain with the BRAND NEW, incredibly addicting word game from the makers of WordScapes! HOW TO PLAY Swipe to reveal hidden words and to bring the Word Stacks crashing down! Easy at first, but gets challenging fast. Can you beat the game? WHY PLAY? Word Stacks is the latest, highly rated word game from the makers of Wordscapes, Word Chums and Wordscapes in Bloom. New to the Wordscapes games family? Experience the addicting, brain-building gameplay that has captured the hearts (and brains) of millions of players worldwide*. FEATURES: ● EACH PUZZLE HAS A CLUE. Use it to find the related words in each puzzle! ● EVOLVING LEVELS. Each puzzle shifts as you find words. Word Search with a twist! ● LOTS OF LEVELS. Play over 3000 levels with more coming soon! ● EARN POWER-UPS. Use the Spyglass, Light Bulb, or shuffle when you get stuck!! ● UNLOCK custom THEMES and BACKGROUNDS. Choose from themes that unlock as you play! ● COLLECT BONUS WORDS. Earn rewards for finding extra words! ● MORE!