Ultimate Bundle
Get extended 7-day Premium access, our most extensive TOTM Legends collection with 30 premium skin packs, plus double CP boosters to supercharge your progression. All skins boost your overall team rating while giving you the ultimate enhancement in style and performance. Includes: Premium 7 day Access + Core Pack (30 skin packs) + CP Boosters (10x)