The Talos Principle Origin Bundle
This bundle includes The Talos Principle and The Talos Principle: Reawakened. The Talos Principle Players are woven into The Talos Principle on an existential journey as a sentient artificial intelligence placed in a simulation of humanity’s greatest ruins, linked through an arcane cathedral. Guided by the ethereal voice of Elohim, players embark on a journey to discover whether machine and man are one by solving a series of increasingly complex puzzles in an artistically beautiful simulation. The Talos Principle: Reawakened Step back into a world of thought-provoking puzzles, philosophical intrigue, and breathtaking visuals with The Talos Principle: Reawakened. This definitive edition revisits the groundbreaking narrative of The Talos Principle, immersing players in an expanded and remastered journey through the world of the Simulation. The Talos Principle: Reawakened introduces new content, enhanced gameplay, and a goregeously upgraded presentation. Relive the critically acclaimed expansion Road to Gehenna and dive into an all-new chapter, In the Beginning. Discover the story of Alexandra Drennan as she faces profound existential questions while orchestrating the Simulation's first critical test, challenging players to think deeply about the human condition.