Sudoku Classic X
It's like writing with a pen on paper. and the ease of playing the game. Customizable Sudoku It's a game, but you can play it as if you were writing with a pen on a piece of paper. You can customize the assist function to your liking. -You can customize the assist function and play with your favorite settings. You can customize the assist function to play with your favorite settings. We want to keep the paper-and-pencil style, but make it easier to play...! You can turn on/off various assist functions such as ...... to your liking. -The game can be played anytime, anywhere, even if it takes a long time. -There are a total of 300 problems in EASY, NORMAL and HARD difficulty levels. There are 300 problems in three difficulty levels: EASY, NORMAL and HARD.