Sticky Business
Create, pack and sell your own unique sticker creations! Experience the joy of running your own cozy small business: Create stickers, pack orders and hear your customers’ stories. Time to build the cutest shop on the internet! You want a collection of cat stickers? A witch-themed shop? Or add a derpy face to all of your creations? Combine dozens of elements to create your own collection and sell them to like-minded people. Different stickers attract different customers! You can add some sparkles or holo effects to make them even more special! Pack orders and hear more about your customers' stories every time they buy stickers!