Moving Out 2
Moving Out 2 is the wacky sequel to the world-famous physics-based moving simulator. Working as a solo F.A.R.T, or with up to three friends, slip into your Smooth Moves uniform and help the residents of Packmore, and beyond, to pack up and ship out! MULTI-DIMENSIONAL LOCAL & ONLINE MULTIPLAYER Friends who move together, groove together! Whether you fancy some local co-op action or a cross-play online multiplayer session, we’ve got you signed, sealed and delivered! NEW ADVENTURE We’re not in Packmore anymore… Via inter-dimensional portals you will explore new worlds filled with hilariously silly challenges and chaotic, rib-tickling action. FRESH CHARACTERS & RETURNING FAVOURITES Moving Out 2 features an entire new cast of extra lovable characters because Smooth Moves have signed up some new F.A.R.T recruits! Not to worry though, Rye Yu and Sidney are still on the payroll… IT'S FOR EVERYONE! Assist mode?! Check! A wide array of accessibility options?! Check! Loads of characters and countless finely tailored fits and skins for all you fashionistas?! Check! Check! Check!