Just Cause 4
Welcome to Solís, a huge South American world home of conflict, oppression and extreme weather conditions. Just Cause 4 sees rogue agent Rico Rodriguez land in Solís to hunt down the truth about his past, at any cost. Strap into your wingsuit, equip your fully customizable grappling hook, and get ready to bring the thunder!