Jorel’s Brother and The Most Important Game of the Galaxy Complete Edition
“Jorel’s Brother and The Most Important Game of the Galaxy” is a point-and-click adventure about an eight-year-old boy who lives with his eccentric family in the shadow of Jorel, his handsome and popular brother. Based on the award-winning Brazilian animation “Jorel’s Brother”, in this game you will be able to step into the yellow boots of none other than Jorel’s Brother in an interactive story full of comedy, mystery, and twists and turns! It’s like playing a brand-new full-sized episode of a cartoon! When a mysterious video game falls from the sky, the youngest of the family will do anything to play it, even if it takes him to the utmost ends of the galaxy! Control Jorel’s Brother as he faces alien spaceships, authoritarian clowns, bureaucracy, driving tests, and avocado smoothies in this ‘brutal’ point-and-click adventure game with three episodes full of humor and action! Experience fun moments as if you were playing a cartoon!