Hotline Miami Collection
Hotline Miami Collection contains both legendary games in the neon-soaked, brutally-challenging Hotline Miami series from Dennaton Games. Hotline Miami is a high-octane action game overflowing with raw brutality, hard-boiled gunplay and skull crushing close combat. Set in an alternative 1989 Miami, you will assume the role of a mysterious antihero on a murderous rampage against the shady underworld at the behest of voices on your answering machine. Soon you'll find yourself struggling to get a grip of what is going on and why you are prone to these acts of violence. Hotline Miami 2: Wrong Number is the brutal conclusion to the Hotline Miami saga, set against a backdrop of escalating violence and retribution over spilled blood in the original game. Follow the paths of several distinct factions – each with their own questionable methods and uncertain motivations – as unforeseen consequences intersect and reality once again slips back into a brilliant haze of neon and bloodshed.