Halo 4
The Games on Demand version supports English.The Master Chief returns to battle an ancient evil bent on vengeance and annihilation. Shipwrecked on a mysterious world, faced with new enemies and deadly technology, the universe will never be the same. Enlist aboard the Infinity to experience Halo’s original multiplayer and Spartan Ops - innovative episodic fiction-based co-op missions.