Champions Bundle
Step up your game with the Halo 4 Champions Bundle, an incredible collection of maps, armors, skins, and the all-new game type Ricochet and armor mod Resistor, gathered together to complete your Halo 4 experience. The Halo 4 Champions Bundle includes the Bullseye Pack, the Steel Skin Pack, and the Infinity Armor Pack, as well as brand-new ways to personalize your Spartan, with five armor skins, five weapons skins, and eight Spartan stances for your lobby player card.