Grim Fandango Remastered
One of the most acclaimed adventure games of all time is now back, better than ever. Grim Fandango's epic story of four years in the life (or death) of Manny Calavera, travel agent to the dead, has been remastered to look, sound, and control even better than when it won GameSpot's Game of the Year award upon its original launch. 英語版 ※日本語字幕には対応しておりません。