MASTER A DEADLY ARSENAL From silent crossbows to heavy-duty rocket launchers, pick the perfect tool for the job. Whether favoring stealth or explosive force, your diverse weaponry ensures you’re always ready for the dangers of Kyrat. EXPLORE THE HEIGHTS OF KYRAT Navigate the most vertical and diverse FARCRY open world yet. From lush forests to snow-capped mountain peaks, scout enemy territory from above in the gyrocopter before plummeting through valleys in your wingsuit to get the upper hand. UNLEASH THE POWER OF THE WILD Kyrat is home to abundant and dangerous wildlife, from leopards and rhinos to vicious honey badgers. Turn the tide of battle by climbing aboard a six-ton war elephant to smash through enemy outposts and crush Pagan Min's forces with raw, animal power. DROP-IN OPEN WORLD CO-OP Don’t face the wilderness alone. Invite a friend to drop in and out of your game at any time to explore the living world of Kyrat together. Coordinate attacks on fortified outposts and hunt legendary beasts in this open world playground. Internet connection, Ubisoft account and Microsoft Account required to access online features.