DYSMANTLE
As you ascend from your shelter after the long long years, a brave new old world awaits you. A world inhabited with nasty and vile creatures. A world with no other human soul to be seen. A world with nature in reigns now. A world that's about to get even worse. You need to find a way to escape the wretched island. But before that, enjoy the bittersweet apocalypse. You need to find a way to escape the wretched island. But before that, enjoy the bittersweet apocalypse.