DYSMANTLE: Doomsday
Board a mysterious flying cargo drone and enter a hidden archipelago holding a deadly secret. Discover scientific experiments gone awry and utilize new technologies to stave off doomsday. NOTE: The new content becomes available after exiting the gates of the first area in the base game. A new main quest will pop up automatically after resting at a campfire.