Deck of Ashes: Complete Edition
Deck of Ashes is an adventure game with tactical card combat. In this complete edition of the game an elven archer Sibyl the Dark Soul joins the cast of antiheroes on their quest for redemption. As Sibyl, use superior sharpshooter skills, resurrect fallen enemies or induce Fear and Hysteria in everyone who oppose you. One character at a time, explore the cursed fantasy world and hunt down powerful cards. Put your survival and resource management skills to the test when upgrading your Camp of allies. The choices that drive your journey - where to go, which resource to collect, which risk to take, and which card to craft - are the difference between success and untimely demise. Can You Rid the World Of the Ash Curse? Dynamic and Dangerous World Deck of Ashes features a procedurally generated world where danger waits around every corner. Sudden ambushes, cataclysms, and random events will force you to constantly adapt and explore fleeting opportunities to gain an edge! Refine your strategy on the go to ensure your survival! Deck-building Done Right We provide you with the best deck-building tools we could develop. If you are a newbie - we got you covered, as there are sets of cards that obviously work well together. And if you are ready to go crazy with your own deck idea, there is a 100+ cards for each character to explore and combine. BEWARE: a ton of potential to go nuts with the unexpected combos! Upgrade the Camp to Meet Your Needs Different strategies require vastly different upgrades of your Camp. The resources are scarce, and you won't be able to upgrade everything in one playthrough, so choose wisely!