Angry Video Game Nerd I & II Deluxe
Get ready for ULTIMATE NERD RAGE in "Angry Video Game Nerd I & II Deluxe", the retro-inspired action platformer! Take control of The Nerd as you embark on an epic gaming adventure like no other. It's two games in one with a special new final chapter. Deluxe brings you a wacky overarching plot between all 3 chapters, too! Navigate through challenging levels while facing off against classic gaming enemies and bosses. RETRO-INSPIRED LEVELS AND ENEMIES Featuring stylized pixel art inspired by classic retro games, AVGN Deluxe brings a nostalgic charm to your screen, immersing you in a world of retro goodness. With a highly energetic soundtrack that pumps you up while you jump, shoot, and dodge your way through each level, you'll be on the edge of your seat! NEW THIRD CHAPTER But that's not all! AVGN Deluxe also comes with a special new chapter, adding even more excitement to your Nerd experience. This chapter extends and caps off the story that now spans between both games. IMPROVED GAMEPLAY AND CONTROLS With updated gameplay mechanics, improved controls, and carefully crafted level designs, you'll be put to the test as you strive to master each stage and defeat the challenges that await. Get ready to unleash your inner Nerd and embark on an action-packed adventure like never before. Are you up for the challenge? Grab your controller and get ready to rage!