Wizard101
Unleash your inner magic and prepare to unravel the mysteries surrounding a death professor gone rogue. Darkness threatens to engulf the Spiral as you master powerful spells, explore over 22 whimsical worlds, and team-up with friends in this nostalgic wizard turn-based deckbuilding MMORPG.