Palworld
Q. What kind of game is this? A. In this game, you can peacefully live alongside mysterious creatures known as Pals or risk your life to drive off a ruthless poaching syndicate. Pals can be used to fight and breed, or they can be made to work on farms or factories. You can even sell them or eat them. ▼Survival In a harsh environment where food is scarce and vicious poachers roam, danger waits around every corner. To survive, you must tread carefully and make difficult choices...even if that means eating your own Pals when the time comes. ▼Mounts & Exploration Pals can be mounted to traverse the land, sea and sky—allowing you to traverse all kinds of environment as you explore the world. ▼Building Structures Want to build a pyramid? Put an army of Pals on the job. There are no labor laws for Pals, so exploit them to your heart's content. ▼Production Find a variety of useful Pals to make fire, generate electricity, or mine ore so that you can live a life of comfort. ▼Farming Some Pals are good at planting seeds, while others are skilled at watering or harvesting crops. Work together with your Pals to create an idyllic farmstead. ▼Factories & Automation Letting Pals do the work is the key to automation. Build a factory, place a Pal in it, and they'll keep working as long as they're fed—until they're dead, that is. ▼Dungeon Exploration With Pals on your side you can tackle even the most dangerous areas. When the time comes, you might have to sacrifice one to save your skin. They'll protect your life—even if it costs their own. ▼Breeding & Genetics Breed a Pal and it will inherit the characteristics of its parents. Combine rare pals to create the strongest Pal of them all! ▼Poaching & Crime Endangered Pals live in wildlife sanctuaries. Sneak in and capture rare Pals to get rich quick! It's not a crime if you don't get caught, after all. ▼Multiplayer Multiplayer is supported, so invite a friend and go on an adventure together! And of course you can battle your friends and trade Pals, too. In online co-op play mode, up to 4 players can play together. Meanwhile, a dedicated server can allow up to 32 players to play together. Collect all kinds of exciting Pals to fight, farm, build, and work for you in this completely new multiplayer, open world survival and crafting game!