Wizard101 - Hive Bundle
What’s all this buzz about? The Wizard101 Hive Bundle includes The Amber Estate House, Bee Wings Mount, Stingshot Weapon, Stinger Attire, Bumble Bee Pet, Additional Castle Elixir and 5,000 Crowns. Max Gear Level: 130 Purchases made on the Microsoft Store may only be used on the Xbox by the account that completed the purchase. After redemption, gifts can be added to your inventory from the in-game gift box on the left side of the screen. There may be a slight delay for gifts to appear in the gift box.